رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

برای دخترم

1392/10/1 2:46
نویسنده : مامان مینا
745 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم بازم اومدم که معذرت بخوام ازت،خیلی وقته که نتونستم بیامو خاطراتتو بنویسم،از روزایی که تند و

تند میگذرن و من هر روز دلتنگ دیروزت میشم،داری بزرگ میشی و من خوشحال از بزرگ شدنت ،از قدم به

قدم با من همراه شدنت ،بازی کردنت ،غذا خوردن و خوابیدنت ،خوشحال از لحظه به لحظه نفس کشیدن

کنار تو،اما درکنار همه این خوشحالیها نگرانم،مثل هر مادر دیگه ای ،نگران از روزها و ماهها و سالهای

بعد....آخه مامانی زندگی پشت همه این ظاهر آسونش خیلی سخته ،خیلی بالا و پایین داره،خیلی

جداییها و دوریها داره.....

عزیز دلم اینو بدون که منو بابایی تا آخرش ثانیه به ثانیه و قدم به قدم همراهتیم ....

عشق مامان،تو همه چیز منی ،همین که میدونم تو این دنیای به این بزرگی تنها چیزی رو که میتونم به

جرات  و با صراحت بگم مال منه.....تویی نفسم....پس قدر خودتو لحظاتتو بدون....نذار که بعدها حسرت

روزهای گذشتتو بخوری،واسه خودت و حقت بجنگ...واسه رسیدن به خواسته هات تلاش کن....هر چقدر

هم که سخت باشن....ما کنارتیم....تا هر جا که بخوای....

دوستت دارم....یکی یدونه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان بارسین
29 آذر 92 23:22
خدا براتون حفظش کنه این رونیکا خانومی رو . مامانی منم همین حس رو دارم وقتی بارسین روز به روز بزرگتر می شه دلم برای حالت های قبلیش تنگ می شه پاسخ: ممنونم عزیزم...همچنین بارسین کوچولو رو واسه شما آره واقعا آدم دلتنگ میشه واسه نی نی بودنشون
مهدیا
27 خرداد 93 13:50
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.