رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

پاییزی دوباره

1393/9/11 18:10
نویسنده : مامان مینا
552 بازدید
اشتراک گذاری

 

تلخ است که لبریز حقایق شده است

زرد است که با درد موافق شده است

عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی

پاییز بهاری است که عاشق شده است

 

 

                        

 

رونیکای من بازم یه پاییز دیگه اومد و تو یکسال بزرگتر شدی.....پاییزی که واسه من و بابایی پر از خاطره های قشنگه...نامزدی عقد من و بابایی...تولد بابایی...تولد خودم.....و.....تولد تو.....تویی که بزرگترین خاطره زندگی مشترک ما شدی.....چند روز دیگه تولدته ولی ما نمیتونیم تولدی رو که دوست داریم واست بگیریم چون هم الان تو ماه صفر هستیم و هم اینکه خانواده هامون بوشهر نیستند و ما نمیتونیم یه تولد بزرگ واست بگیریم وبه یه مهمونی کوچیک اکتفا میکنیم ولی از همه اینا مهمتر اینه که تو الان پیش مایی و همین بزرگترین نعمته واسه من و بابا علیرضا....امیدوارم که همیشه صحیح و سلامت و موفق باشی و سالهای سال در کنار هم تولدتو جشن بگیریم حتی همین جشن کوچیک و خودمونی خودمون.....یدنیا دوستت داریم....از خداوند بخاطر وجود تو هزار بار شکر میکنم آخه من همیشه عاشق این بودم که یه نینی دختر داشته باشم.

 

          

پسندها (1)

نظرات (1)

پانیذ
13 آذر 93 0:21
سلام مامانش ما امرزو نی نی وبلاگی شدیم. پیش ما هم بیاید با این نی نی خوشگلتون