رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

پایان اولین تعطیلات تابستانی نی نی نزدیکه...!

1392/6/28 22:46
نویسنده : مامان مینا
602 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تابستون داره کم کم تموم میشه فقط3 روز دیگه مونده تا الان 3 تا فصلو با هم گذروندیم ،

با همه خوشیها و سختیاش به امید اینکه همه روزای زندگیت بهاریه بهاری باشه دختر ماما...

دوستت دارم....بینهایت دوستت دارم نفس مامان

 

 

دیگه داره فصل پاییز میرسه...

فصلی که تولد عشقم...شریک زندگیم.......توشه (28 مهر)

فصلی که منو علیرضا به عقد هم در اومدیم (4 آذر)

و 11 روز بعدش بهترین هدیه زندگیمون....دخترم رونیکا بدنیا اومد (15 آذر)

و بازم 11 روز بعدش تولد خودمه....خانوم خونه ....و ....مامان نینی 

پس........پاییز...........واسه من..........زیباترین..........و ..........دوست داشتنی ترین.........فصلاست!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بابای الیسا
29 شهریور 92 1:50
وای دوست جونی منم پاییزو خیلی دوست دارم چون تولد علیرضای من 27 مهر تولدشه و 13 مهر هم سالگرد عقدمونه چه تفاهمییییییییییییی

چقد خوووووب.........از الان پیشاپیش سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم
باران
29 شهریور 92 16:47
Wow
پس حسابی پاییز برات فصل خاطره انگیز و خوبیه
ان شالله که این پاییز پیش رو برات پاییز خوبی بشه
ولی من پاییز رو دوس ندارم
به خاطر هوای ابریش
به خاطر بادای سردش
به خاطر برگای زردی که می ریزه
دلم تو پاییز و زمشتون می گیره

آره پاییز خیلی واسم خاطره انگیزه
عزیز دلم این روزا هم میگذرن و به روزایی که دوست داری میرسی
مرمر(مامی کسرا)
29 شهریور 92 18:01
عزیزم تولد عشقت ..سالگرد ازدواجتون...تولد رونیکا جون و تولد خودت همشون پیشاپیش مبـــــــــارک...
امیدوارم همیشه خوشبخت باشین و سالهای سال در کنار هم با خوشی زندگی کنید...

مرسی فداتشم، منم امیدوارم شما هم روزهای خوب و خوشی رو کنار همسرتون و کسری کوچولو بگذرونین.
زهره مامان بارسین
1 مهر 92 13:53
چه فصل خوبیه این پاییز برای رونیکا جون و مامان و باباش . خاله قربونش بره

خدا نکنه خاله جونی...آره پاییز خیلی خوبه
arnica
10 مهر 92 6:55

مرسی عزیزم، منم روزای خوشی رو واستون آرزو میکنم .