رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

آرزو میکنم............

1392/6/26 1:07
نویسنده : مامان مینا
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

      

 

گاهی رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پر شور

که از میانشان چند تایی و یا همه برآورده شوند .

آرزو میکنم که دوست داشته باشیم

آنچه را که باید دوست بداریم

و فراموش کنیم آنچه را که باید فراموش کنیم

شوق آرزو میکنم , آرامش آرزو میکنم

آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شویم

و با خنده کودکانمان

زندگی کنیم به عشق

و آرزو میکنم دوام بیاوریم

در رکود , بی تفاوتی و ناپاکی روزگار

و آرزو میکنم خودت و خودم و عشق زندگیمون ، سه تایی با هم باشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 92 2:59
خیلی قشنگ بود


زهره مامان بارسین
27 شهریور 92 15:04
گلم ممنون که به ما سر زدی هزار ماشاا... دخمل نازی داری خدا حفظش کنه . ما هم لینکتون کردیم

مممنون از اینکه ما رو لینک کردین،نی نی شما هم خیلی ناز و دوست داشتنیه

مامان بابای الیسا
29 شهریور 92 1:47
منم آرزو میکنم همیشه کنار هم شادو سلامت و خوشبخت باشید


مرسی گلم،همچنین شما مادر خوب و الیسا جونم به همرا بابایی