رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

کلامی با دخترم

1392/6/26 1:06
نویسنده : مامان مینا
262 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم رونیکای من


روزا دارن میگذرن و تو بزرگتر میشی و من هم خوشحال از بزرگ شدنت اما میترسم.ترس از اینکه این

دوران کودکی تو بگذرن و من در حق تو کوتاهی کرده باشم!!

" کوتاهی تو لحظه هایی که تو نمیتونستی حرفتو با اون زبون کوچولوت بهم بگی فقط با گریه 

میتونستی بهم بفهمونی و من بازم متوجه نمیشدم که چی میگی "

 

" کوتاهی تو لحظه هایی که به من و آغوشم نیاز داشتی و من سرم یجای دیگه ای گرم بود "

 

" کوتاهی تو لحظه هایی که دوست داشتی بشینم کنارتو باهم بازی کنیم و بازم من کار...... "

 

" لحظه هایی که نا خواسته یا از روی ناراحتی و شایدم خستگی یه کوچولو دعوات میکردم "

 

دخترم،همه چیز من،با وجود تو مادر شدنو حس کردم،مسئولیت شیرین و در کنار همه شیرینی هاش  

سخت.....!!

با تو فهمیدم که هیچ حسی به زیبایی حس مادر شدن نیست و هیچ عشقی هم فراتر از عشق یه

مادر به فرزندش نمیتونه باشه

 

رونیکای مامان............ازت میخوام که اگه میشه بعد ها منو بخاطر همه اون کوتاهی ها

ببخشی


          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 92 3:01


مرسی که بهمون سر زدین

مامانی فری
28 شهریور 92 14:19
عزیزم وبلاگ جذابی داری مامان هنرمند بیصبرانه منتظرم ببینم با فتنی ها چه شکلی میشه دخمل ناز و شیرینی داری ماشالله

مرسی عزیزم،اگه نی نی وقتی واسه تموم شدنش بزاره حتما میذارمش تو وب