رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

بازی با آبرنگ

1392/6/23 23:35
نویسنده : مامان مینا
270 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان امروز واسه اولین بار نقاشی کردن رو تجربه کردی اونم با آبرنگ!!

3 تایی با هم و کنار هم......منو تو و بابایی

واست جالب بود همش دستتو دراز میکردی به سمت قلموی نقاشی و برش 

میداشتی و تا میومدی بندازیش تو دهنت زود ازت میگرفتیم و تو بازم تلاش 

میکردی که قلمو رو بگیری و بالاخره یبار موفق شدی قلمو رو انداختی تو 

دهنت!

الهی قربونت برم مامان جونی،بعد از 9 ماه تونستم عکس دست و پاهای ناز و  

کوچولوی رنگیتو رو کاغذ نقاشی کنم،باید اینکارو وقتی که دنیا اومده بودی تو 

دفتر خاطراتت میکردم ولی از اونجایی که خیلی کوچولوووو بودی و ظریف دلم 

نیومد دست و پاهاتو رنگی کنم اما بالاخره امروز موفق شدم.......

تازه بعدشم کلی منو بابایی زحمت کشیدیم که بتونیم چند تا عکس تو اون

وضعیت ازت بگیریم.

 

اینم عکسایی که از دختر نازم گرفتم........    

               

                     اینم یه عکس کامل از دختر نازم و پاهای کوچولوش

 

 

  

 

اینجا هم با تعجب منو بابایی رو نگاه میکنه و با صدای بلند داره میگه ایییییییییییییییییییییییییی                                                                                                        

 

عزیز دلم امیدوارم زندگیت همیشه رنگی باشه........اونم رنگای شاد و زیبا......رنگایی که خودت

دوست داری ........قلموی زندگی رو بدست بگیر و زندگیتو همونجور که دوست داری نقاشی کن

دخترم، هرگز اجازه نده دیگران به جای تو قلم رو بدست بگیرن.....هرگز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 92 3:04
ماشالا عزیزم چقدربانمکی تو حتی بااون صورت رنگیت

مرسی خاله جونی
مامان بابای الیسا
29 شهریور 92 1:46
ای جوووووووووووووووووووونم قربونت برم

ممنونم خاله الهام مهربون
مامان آناهیتا
2 مهر 92 22:53
خیلی خوشم اومد که براش وسایل نقاشی می زاری بازی کنه فقط عزیزم ابرنگ برای پوستش خوب نیست یه سری رنگ مخصوص کودکان هست که بی خطره اونا رو تهیه کن مدا شمعی رنگ انگشتی اریا ماژیک مخصوص کودکان بی خطره و اسیبی به پوستشون نمی زنه .

از طرف من ببوسش


چشم حتما همین کارو میکنم ایندفعه واسه اولین بار اینکارو کردم.