رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

روز دختر

1392/6/18 23:47
نویسنده : مامان مینا
329 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونی دیروز غزاله دختر همسایمون اومد در زد و من رفتم در رو باز کردم که دیدم این عروسک رو به

مناسبت روز دختر واسه رونیکای نازم آورده...........مرسی غزاله جون

دخترمم 1 دونه مثله همونو داره

ابینم از عکس....

             

 

اینو غزاله جون آورده واسه نی نیمون

 

اون یکیم مامان بابای نینی قبل دنیا اومدنش واسش خریده بودن البته گل سرش با دستای مبارک نینی

کنده شده!!

 

 

اینارو هم نینی قبل به دنیا اومدنش داشته

 

راستی مامانی روزت مبارک دختر گلم..........یکی یدونم........دوستت دارم عشق مامان  

 

                                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنا
18 شهریور 92 16:55
سلام گل دختر روزت مبارك

ماماني اگه دوست داشتي خبرم كن باهم تبادل لينك كنيم اسم وبلاگ دخملم ائل اناسي است






با اجازتون من شما رو لینک کردم،راستی خیلی دوست دارم معنی اسم وبلاگتون بدونم.
مامان بابای الیسا
18 شهریور 92 16:56
مبارکت باشه خاله




مرسی خاله جونی


مرمر(مامی کسرا)
26 شهریور 92 23:17
مبارکت باشه عزیزم...[h
مرسی خاله جونی