رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

امید زندگی ما...سالروز شکفتنت فرخنده

1392/9/15 23:44
نویسنده : مامان مینا
832 بازدید
اشتراک گذاری

 

پایان نه ماه انتظار و اکنون در آغوش منی و شروعی دوباره....

از نو.....با تو....در پاییزی زیبا....به شکرانه مادر و پدر شدنمان جشن میگیریم....

برای بودنت،لحظه به لحظه از جان مایه میگذاریم....

لبخند تو.....با چشمهایی زیبا....

و....

این یعنی بودن،رستنم،پایداری و خواستن....

الهی...

کودکم !!  یگانه هستی ام !!

در پناه تو....

 

      

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان آناهیتا
16 آذر 92 8:13
سلام عزیزم وای چقدر خوشگل این عکس ها خیلی ناز شدی عزیز خاله پاسخ: سلام،ممنونم خاله جون
مامان آناهیتا
17 آذر 92 14:23
سلام عزیزم ، منم رشتی هستم ولی ساکن بوشهر . روزهای دوشنبه ساعت 5تا 7 در خانه بازی بادبادک کلاس کتاب خوانی مادران هست خیلی مفیده و خیلی اموزنده . شما هم که توی بوشهر مثل من غریبی بیا هم با هم اشنا میشیم و هم از کلاس استفاده می بری دختر نازتم بیار . البته 5 تا 530 کلاس مدیتیشن هست که بچه ها رو اجازه نمی دن ولی از 5:320 به بعد در خدمتیم . بیا با مربی نی نی ها اشنا میشی و کلی مامانی که بچه هم سن دخترت رو دارن رو می بینی . من هستم . اومدی بگو با مامان اناهیتا کار دارم کلاس کتاب خوانی مادرها راهنمایی می کنند . اونجا از هر کی بپرسی مامان اناهیتا کدومه بهت میگن خوشحال میشم ببینمتون و همین طور دختر نازتو همشهری عزیز
زهره مامان بارسین
29 آذر 92 23:23
وای چه دخمل نازی چه لباس بانمکی پاسخ: مرسی خاله جونی...لباسمم مامانیم بافته...