رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

چقدر خوشحالم...

1392/7/2 0:34
نویسنده : مامان مینا
485 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی خوشحالم آخه چند تا دوست مجازی تو شهر بوشهر پیدا کردم واسه همشون نظر گذاشتم

امیدوارم بهم سر بزنن ...

با اینکه منو علیرضا بوشهری نیستیم ولی خوشحال میشم که دختر کوچولومون چند تا دوست همشهری

داشته باشه آخه دخملمون بوشهریه! قلبقلبقلب

پیدا کردن شما دوستای گلمو مدیون سحر جون مامان آمیتیس کوچولو هستم که تو وبلاگش آدرس ملودی

کوچولو رو گذاشته بود و منم کم کم تونستم شماها رو پیدا کنم عزیزای دلملبخند

واسه همینم آدرس وب آمیتیس کوچولو رو اینجا میذارم که اگه دوستداشین بهش سر بزنین :


                                     www.fereshtekocholo.niniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ مامی ملودی جون ♥
2 مهر 92 22:26
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی من خودم بوشهری نیستم شوهرم و دخترم بوشهری هستن . خدا دخترت و برات حفظ کنه خیلی با نمکه

مرسی عزیزم،با خوندن نوشته هاتون فکر میکنم شیرازی باشین،دختر شما هم خیلی دوست داشتنی و با نمکه
مامان آناهیتا
2 مهر 92 22:58
سلام عزیزم خوشحالم از اشنایی باهات .
با افتخار جزء دوستانمون شدید

مرسی عزیزم
مامان فاطمه
3 مهر 92 23:14
سلام مینا جون خوشحالم از اینکه به وب دخترم سر زدی .
منم شما رو لینک کردم . امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم .


خواهش میکنم عزیزم...بازم میاااام
منم خیلی خوشحالم.
ستایش*مامان محمود
12 مهر 92 15:55
سلام مینا جون خوشحالم از اشنایتون ممنون که به وب پسرم سرزدید مابوشهری نیستیم فقط آقازاده


شرمنده بخاطرسفر،دیراومدم
باافتخارلینکتون میکنم


سلام عزیزم، منم از آشنایی با شما خوشحالم، ممنون که ما رو لینک کردین .
مرمر(مامی کسرا)
14 مهر 92 23:38
اااااااااا پس چرا وب پسر من نیست....ما که خیلی وقته رونیکا جونو لینک کردیم..






عزییییییزم کوتاهی از ما بود خودمم نمیدونم چرا یادم رفت....

لینک کردم کسرا جونمووووووو.


مامان فاطمه
16 مهر 92 16:08
رونیکا جون روز جهانی کودک رو بهت تبریک می گم.

مرسی خاله جون که به یادم بودی
مامان آناهیتا
18 مهر 92 14:22
روزت مبارک نازنین خاله

مرسی خاله جونم که به یادم بودی،دوستت دارم خاله جووون