رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

اولین قدمهای نی نی

1392/6/31 0:08
نویسنده : مامان مینا
408 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربونت برم عشقم،نفس مامان،دلم طاقت نیاورد الان نیام اینجا....

اومدم که ثبتشکنم....اومدمبگم که بعد ها بخونی،بدونی که من بهترین هدیه رو از آخرین روز تابستونی 92 گرفتم.....

هدیه ایکه بخاطرش انقدر ذوق زده شدم که با دیدنش تو رو بغل کردمو غرق در بوسه کردمت...

عمر مامان،تو امروز اولین گامهای زندگیتو برداشتی....بدون هیچ ترسی....پر از خنده بودی.... پر از شور و هیجان...

وقتی واسه اولین بار چند قدم برداشتی من از خوشحالی نمیدونستم چکار کنم!!!

منو بابایی یکم باهات بازی کردیمو هر کدوم از ما تو رو به سمت خودمون میکشوندیمو تو هم خوشحال با

اون پاهای ظریف و کوچولوت به سمت ما میومدی و ما بازم از ذوق تو رو میبوسیدیم......

خدا جونم ازت ممنونم.....بخاطر وجود رونیکا.......بخاطر شیرینی ای که زندگیمونو شیرینتر کرد

این هم از آخرین ساعتهای اولین تابستان رونیکا..........

به امید تابستانهای بعدی و قدمهای بعدی........

قدمهای بزرگتر به همراه موفقیت برات آرزو میکنم کوچولوی مامان بابا

 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بابای الیسا
1 مهر 92 0:49
مبارکه عزیزم امیدوارم بهترین مسیرهارو برای قدمهای نازت انتخاب کنی گلم

مرسی خاله الهام جونم
مامان الینا
1 مهر 92 10:58
انشاالله این اولین قدم های کودکی اغازی باشه برای قدم های بزرگ بعدی در زندگی

ممنونم عزیزم
زهره مامان بارسین
1 مهر 92 13:48
آفرین به این دخملی که رو پاهای خودش راه می ره . مامانی می بینم که شما هم مثل ما اون جای خوش آبو هوا و سرسبز رو ترک کردین و اومدین تو این گرمای وحشتناک جنوب . اهل دوم شهر شمالین ؟

آره اوایل برام مشکل بود ولی دیگه دو سال گذشته میشه گفت عادت کردم...شهر رشت ...شما چی؟

عمه مریم
1 مهر 92 14:48
سلام عشق من ، رونیکای نازم
اولین قدمهای قشنگت مبارک
امیدوارم قدمهای بعدی زندگیت در راه سعادت و خوشبختی محکم باشد.


ممنونم عمه مریم که انقدر دوسم داری و به وبلاگم سر میزنی