رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

وقتی متوجه شدم که باردارم.....!

1391/1/22 1:57
نویسنده : مامان مینا
205 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز بزرگ و پر هیجانی و پر از استرسی بود ، صبح که از خواب بیدار شدم قراربود با

علیرضا به سمت برازجان حرکت کنیم ولی نمی دونم چرا یه احساسی تو وجودم بهم میگفت که

خبراییه !!!!!!!!!!!!!!

با خودم گفتم نکنه باردارم !!!!!!!سوالابرو

وقتی که با علیرضا در میون گذاشتم کلی ذوق کرد و از ذوق 2 دور ، دور خودش چرخید ولی من

نگرانه درس و دانشگام بودم .

آزمایش دادم ........................ جواب .................. مثبتخجالتلبخندتعجب

یه نی نی کوچولو داره به جمع ما اضافه میشه ........... دارم مامان میشم............. هنوز هم تو شوک

 هستم.

به مینو (آبجیم) گفتم که بالاخره تو هم خاله شدی، .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)