رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

دندان جدید....

1392/7/27 1:04
نویسنده : مامان مینا
643 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                            

 

عزیز دلم چند روزی بود که خیلی بیتابی میکردی و  همش گریه میکردی و بهانه میگرفتی،غذا هم که

نمیخوردی تا سرتو با یه چیزی گرم میکردم و یواشکی پا میشدم که برم به کارام برسم دنبالم میومدی و

گریه میکردی و منم بغلت میکردمو همونجوری به کارام میرسیدم....حالا همه اینا واسه چی بود...؟؟

بخاطر در اومدن دندون جدید رونیکا خانم......!!

منو بگو که همش فکر میکردم بخاطر تنهایی و غریبی کردنته...بخاطر اینکه تو مسافرت دور و برت شلوغ بود

و حالا تنهایی...!!

منم یه چند باری از اینهمه بهانه گیریات ناراحت شدم و یکی دوبار زدم پشت دستت که بعدشم خودمم

خیلی ناراحت شدمو عذاب وجدان گرفتم......منو ببخش دخترم....تو که تقصیری نداشتی از بیحوصلگی

و بی تجربه بودن من بوده....معذرت میخوام ازت نفسم

نگو دختر نازم داره دندون در میاره....سومین دندونته مامانی...فک بالا سمت چپ...

مبارکت باشه عشق مامان

                           

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان فاطمه
27 مهر 92 22:21
سلام مینا جون مرسی که بهم سر زدی.
ولی فکر کنم همه ی پستا رو درست نخوندی.
متاسفانه پدرم نزدیک سه ماه است که فوت کرده.

اشتباهمو ببخشید...فکر کنم بخاطر این بود که چند روزی نتونسته بودم به وبها سر بزنم بعدشم احتمالا اشتباهی وبهای قدیمی شما رو باز کرده بودم.....بازم عذر میخوام.
زهره مامان بارسین
27 مهر 92 22:29
سومین مروارید عزیز خاله مباررررررررررررررررررک باشه . مامانی از رونیکا جونم بیشتر عکس بزار ما دلمون کوچیکه زود تنگ می شه مامانی من تنکابنی هستم و همسری بهشهریه . ولی الان متاسفانه بندر عباس زندگی می کنیم البته خواهرم و همه عمه ها و عموهام تهرانن برا همین مسافرت ما همیشه 3 قسمتی می شه .

مرسی عزیزم،عکسا رو هم چشم البته اگه رونیکا وقتی واسه من بزاره که بشینم پشت لب تاپ،
من هم مثل شما دورم از خانواده و سفر هامونم همیشه 2 قسمتی میشه ولی مهم اینه که دل آدم خوش باشه و سلامتی خوشی تو زندگی خودمونو خانواده هامون باشه دوست عزیزم.

مامان فاطمه
1 آبان 92 14:40
خورشید شکفته در غدیر است علی
باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتا ست
بر ملک محمدی امیر است علی
عید غدیر خم بر شما مبارک


ممنونم که به یاد ما بودین...عید بر شما هم مبارک باشه
مامان آناهیتا
2 آبان 92 0:08
الهی عزیزم مبارک باشه . خیلی دلم می خواد ببینمتون


مرسی عزیزم....منم خوشحال میشم شما رو ببینم.
مائده(ني ني بوس)
9 آبان 92 15:49
مرواريداي خوشگلت مبارك خاله جون ماماني ديگه نبينم ازين كاراي بد بكنيا پاسخ: مرسی خاله جون چشم ،قول میدم،میدونم کارم اشتباه بود.
مامان بابای الیسا
11 آبان 92 0:09
مبارکت باشه عزیزم پاسخ: ممنونم
زهره مامان بارسین
11 آبان 92 15:35
مامانی کجایی ؟ ما رونیکا می خوایییییییییییم پاسخ: میدونم خیلی دیر کردمو و منتظرتون گذاشتم....ببخشید
مامان آناهیتا
2 آذر 92 21:40
سلام عزیزم . می بخشید مسافرت بودم نتونستم بهتون سر بزنم . تاخیرمو ببخش. پاسخ: خواهش میکنم عزیز دلم،منم چند وقتی نبودم،همیشه به گردش