رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

سفر به بندر گناوه

1392/6/14 1:23
نویسنده : مامان مینا
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دیشب رفتیم بیرون که برات اسباب بازی بخریم ولی نشد در عوض بابایی قول داد که فردا صبح ما رو

ببره گناوه و اونجا خرید کنیم واست،خلاصه ساعت 7/5 صبح حرکت کردیم و حدودا 9/5 بود که رسیدیم اول

رفتیم لب ساحل و با اینکه هوا گرم بود چند تا عکس خوشکل از دخترم گرفتیم و بعد هم رفتیم به سمت بازار

                

 

راستی امشب خاله مینو هم اومد خونمون با شوهر خاله و داداش رضا و علیرضا

اولین بار اومدن خونه جدیدمون

خاله مینو بهم گفت از طرف من اونجا 1 اسباب بازی واسه رونیکا بخر من باهات حساب میکنم که ما هم

واست 1 تبلت خریدیم که آهنگ میزنه و عکس 1 مزرعه روشه که صدای همه حیووونای مزرعه رو در

میاره....من که از همون اول عاشقش شدم

 

              

 

اینم از عکساااااااااااااا

این عکس رو تو ماشین وقتی رو صندلی عقب خوابیده بودی ازت گرفتم....چقد ناز خوابیدی مامانی

 

 

اینا رو هم لب ساحل ازت گرفتم

 

 

             

 

عکسای اسباب بازیاتم تو ادامه مطلب میزارم.

 

 

اینم از لباسا...........1 شلوار قرمز رنگم واست خریدیم که یادم نبود ازش عکس بگیرم بعد وقتی

پوشیدیش عکس میگیرم و میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sibtorsh
18 شهریور 92 1:58
سلام مامان مینا جون. آی جانم ماشالا به. تحمل با مزه عسلی.



عزیزم میشه لطفا منو راهنمایی کنید اخه هر چی تلاش میکنم تو وبلاگم عکس. دخترم بزارم موفق نمیشم



خیلی خوشحال میشم راهنمایی کنی زود زود. خوب مرسی



راستی اسم دختر منم رونیکا. هست



دختر خوشکلتو ببوس








سلام عزیزم



اول باید عکسا رو روشون کلیک راست کنی بعد باopen with paint بازش کنی بعد بالا سمت چپ گزینه resiz رو بزن و سایز عکس رو کوچیک کن مثلا بجای 100 بنویس 15 یا 20 بعد سیوش کن و تو وبلاگ آپلودش کن













مرمر(مامی کسرا)
26 شهریور 92 23:26
چه دخمل ناناسی..چه اسباب بازی های خوشملی ..مبارکت باشه عزیزدلم...با افتخار لینک شدید عزیزم...

ممنون از اینکه ما رو لینک کردین...راستی فقط دخملم بوشهریه!!