رونیکارونیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

رونیکا ضربان قلب مامان و بابا

دخترم گوشواره دار شد............

1392/6/7 3:40
نویسنده : مامان مینا
186 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی چند روز پیشا که ارفتیم گوش کوچولوتو سوراخ کنیم نتونستم واست چیزی بنویسم آخه نت

نداشتم ولی الان میخوام بنویسم فقط اگه جنابعالی بزاری آخه هر دقیقه از خواب پا میشی و نق نق زنان

میای سمت من که شیل بخوری دیگه از ترس تو رو تو تختت نمیخوابونم چون وقتاییکه بیدار میشی از تختت

آویزون میشی!!

اینجوووووری 

حالا بریم سر اصل مطلب:

اونروز  با بابایی و خاله مینو بردیمت دکتر،بعد از چند لحظه منتظر بودن دکتر تو رو دید و گفت آره دیگه

میشه گوشاشو سوراخ کنیم اما یکم کارتون سخت میشه چون از این به بعد همه خواستگارا صف میکشن دم در حالا منو بیا ببینخوشحااااااال

خلاصه......رفتیم تو یه اتاق دیگه که واسه عملای سر پاییه، تا آقای دکتر اومد گوشتو با پنبه الکل ضد عفونی کنه زدی زیر گریه بعدشم با روان نویس رو گوشت علامت گذاری کرد،اولش قرار بود خاله مینو تو رو بگیره واسه سوراخ کردن گوشات چون من دلم طاقت نمیاورد  ولی وقتی دیدم گریه میکنی

گفتم که خودم بغل میکنم دخملمو

من نشستمو آقای دکتر کارشو شروع کرد،همینطور که بلند بلند برات شعر میخوند با گوشواره ای که قبل

از اومدن آقای دکتر خانم منشی بهمون نشون داد و ما انتخاب کرده بودیم اول گوش چپو سوراخ کرد که تو

بعدش تازه فهمیدی چی شده و زدی ذیر گریه

بعد از جند لحظه هم گوش راستت و تو بازم

 

قوربوووون تو و گوشای خوشکلت  بشم من

اینم از عکسا:

 

این دو تا رو قبل از سوراخ کردن گوشات تو مطب دکتر ازت گرفتم

 

 

اینا رو هم چند ساعت بعد تو خونه خاله مینو گرفتم ازت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مریم
20 شهریور 92 13:13
الهی عروس خوشبخت بشی عمر من .


مبارک باشه


بوش













علووووووووس؟؟؟؟؟؟
آخ جووووون!!
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

arnica
31 شهریور 92 9:01
سلام
چه عسلی این رونیکا خانوم هم خودش هم اسمش قشنگه
زنده باشه 1000 سال
به ما سر بزنید و در صورت تمایل لینک بفرمایید


ممنونم از شما،اسم دختر شما هم قشنگه عزیزم
با افتخار لینک شدن